Qui és qui en Carraixet? La campanya de la Mancomunitat que fa protagonista el veïnat

L’oficina de turisme sortejarà productes locals entre les persones que encerten la identitat dels protagonistes de cada retrat

Cartells de la campanya "Qui és qui" de Carraixet
Cartells de la campanya "Qui és qui?", de Carraixet / Mancomunitat del Carraixet

La Mancomunitat del Carraixet (Horta Nord) ha decidit presentar la població local amb lones gegants desplegades a les façanes dels edificis municipals. Els retrats del veïnat penjaran als punts més emblemàtics dels municipis que la integren: Alfara del Patriarca, Bonrepòs i Mirambell, Foios, Vinalesa, Almàssera, Albalat dels Sorells i Meliana. 

Tot forma part d’una campanya per a fomentar el turisme aquest estiu. L'objectiu és oferir una experiència diferent que permeta interactuar amb el territori, coneixent el patrimoni històric, cultural i humà. “Sempre busquem un punt diferencial per a la gent que ens visita, però també volem que els qui habitem la Mancomunitat siguem partícips en la promoció”, ha explicat Noelia Rigoberto, tècnica de Turisme a la Mancomunitat.

Cartells de la campanya en un edifici municipal
Cartells de la campanya en un edifici municipal / Mancomunitat del Carraixet

També hi haurà cares conegudes de diferents àmbits de la societat valenciana, com l'actriu i presentadora Pepa Cases; Anna Gómez, capitana del València Bàsquet; l'historiador Vicent Baydal, i l'escriptora Carme Arnau, entre altres.

Imatges de personatges públics coneguts dins de la campanya del Carraixet
Imatges de personatges públics coneguts dins de la campanya del Carraixet / Mancomunitat del Carraixet

A més, en les xarxes socials de Turisme Carraixet es publicarà cada dia una cara i totes les persones que encerten el nom entraran en el sorteig de diversos premis, com lots de productes de quilòmetre zero, sopars en restaurants de la zona o bons anuals de bicicleta, entre altres.

“Som un destí de qualitat en el qual conservem molts tresors que són desconeguts per a gran part de la societat. Ens agradaria descobrir-los mitjançant un turisme sostenible, mantenint la nostra identitat i inspirant bons valors als qui ens visiten”, ha explicat Rigoberto.

També et pot interessar