La pluja força la suspensió dels actes a l’aire lliure de la Magdalena d'aquest dilluns, inclosa l’Encesa de gaiates
L’actuació musical de la plaça Major es trasllada a la Pèrgola i la resta d'activitats suspeses s'ajornen fins que es puguen reubicar al calendari
Les precipitacions fan caure més actes del calendari d’actes de la Magdalena. A les dues cavalcades del Pregó, la de dissabte i la infantil de hui mateix, s’afigen els actes previstos per a aquest dilluns a l’aire lliure, que s'han ajornat tots, excepte l’actuació musical de la plaça Major que, com la de la resta de dies, es trasllada a la Pèrgola.
Així ho han decidit el col·lectiu fester i l’Ajuntament de Castelló davant les pluges que cauen durant tot el dia a la ciutat i la previsió que s’incrementen al llarg de la vesprada. D’aquesta manera, queda en l’aire, un dels actes més colorits i particulars de la festa, el de l’Encesa de les gaiates, previst inicialment per a hui a les huit en cadascun dels emplaçaments.
Tampoc no hi haurà mascletà, que inicialment sí que estava prevista i que inaugurava el concurs de mascletaes, però finalment l'ajuntament l'ha suspesa a causa del mal oratge.
L’episodi de pluja que cau sobre la ciutat ha obligat a ajornar la sessió d’aquest dilluns de la Mostra Internacional de Circ, que anava a celebrar-se a les cinc en l’esplanada del Palau de la Festa. També ha passat el mateix amb les actuacions folklòriques previstes, que s’ajornen fins a una nova data encara per concretar.
D’altra banda, i pel que fa a les actuacions musicals programades a la plaça Major des d’aquest dilluns fins divendres es mantenen en el programa d’actes, però seran a la Pèrgola, que està a cobert.
Més llegit
-
Koldo, a Ábalos: “Tinc dos mòbils de Santos de totes les barbaritats. El teu cas és un joc de xiquets comparat amb ell”
-
Troben a quatre metres de profunditat el cadàver de l’home de 35 anys desaparegut al Túria
-
Avís taronja i groc per tempestes i granís en bona part de la Comunitat Valenciana esta vesprada
-
Catalá anuncia que la multinacional tecnològica Microsoft s'instal·larà a València
-
Atenció amb les tronades fortes dimarts de vesprada
-
Una alt càrrec d'Emergències confirma l'enviament de bombers a vigilar el Magre i el Poio (a Paiporta, Picanya i Torrent) a les 12:48 el dia de la dana
Més vist
Més escoltat
-
16.06.2025 | Línia de fons
-
16.06.2025 | 90 minuts
-
16.06.2025 | “Tema d’actualitat” Festa, sarau, gresca, marxa: 'La Historia del Ocio nocturno en España'
-
16.06.2025 | “El fil d’Irene” Les dones prerafaelistes invisibilitzades, però no invisibles
-
13.06.2025 | “Gran pantalla” i 'Votemos': una reunió de veïns que destapa els prejuís
-
16.06.2025 | “Distopies” Gaudir del temps lliure il·limitat