Mor als 36 anys Hayden Panettiere, actriu de 'Herois' i 'Scream'
El representant de l'artista de Nashville confirma la seua defunció a ABC News
Hayden Panettiere, actriu coneguda pels seus papers en sèries com Héroes i Nashville i la seua participació en la saga de terror Scream, va morir este diumenge. La causa de la mort de la interprete, de 36 anys, encara no s'ha revelat.
Va ser el representant de l'actriu qui va confirmar la seua defunció a ABC News. "Amb profunda tristesa comuniquem la tràgica defunció de nostra volguda Hayden. Era una llum increïble i una força de la naturalesa que va aportar un amor i una alegria incommensurables a tots els que la coneixien, així com als milions de persones que la veien en la pantalla", va declarar el seu representant.
Panettiere portava en la pantalla des de 1994, quan amb tan sols 5 anys debutava en telenovel·les. Només es viu una vegada -on va aparéixer en 27 episodis- i, més tard, en Guiding Light, on va intervindre en 45 capítlos. Però sens dubte el seu gran salt a la fama va ser en 2006, es va unir al repartiment de Heroes, la sèrie de superherois de la NBC, en la qual va interpretar a Claire Bennett, una animadora amb factor de curació accelerat, en 73 episodis.
Posteriorment, la interpret va obtindre dues nominacions als Globus d'Or per la seua interpretació de Juliette Barnes a Nashville, drama en el que va protagonitzar 128 episodis entre 2012 i 2018.
En l'àmbit cinematogràfic, és més coneguda pel seu paper de Kirby en Scream 4 (2011). Es va convertir en una de les favorites del públic, fins a tal punt que se li va demanar que tornara per a Scream 5 (2023). També va coprotagonitzar al costat de Michelle Trachtenberg Somiant, somiant... vaig triomfar patinant (2005) i va aparéixer en Per totes de nou, una vegada més (2006).