Més mitjans radiofònics i menys televisius

La crisi econòmica ha provocat també un augment dels de continguts exclusivament digitals.

VÍDEO | Més mitjans radiofònics i menys televisius

Després de la crisi econòmica, els mitjans de comunicació valencians han experimentat un increment. Dels 465 que es van comptabilitzar en 2012 fins als 570 actuals, amb un creixement considerable dels radiofònics i el decreixement fins a quasi la meitat (de 58 a 32) de les cadenes de televisió.

Aquesta és una de les principals conclusions del llibre La comunicació a la Comunitat Valenciana (2010-2018): crisi i canvi, de Guillermo López, publicat per la Institució Alfons el Magnànim-Centre Valencià d’Estudis i d’Investigació, que es presenta dimecres al centre cultural La Beneficència de València.

Quant a la tendència en premsa escrita, el nombre de mitjans s'ha mantingut estable, encara que s'observa un evident increment de mitjans amb uns continguts exclusivament digitals.

En el llibre s'incideix en el procés de transformació constant perquè travessa el sector, determinat pels canvis tecnològics i també en l'impacte del tancament de la radiotelevisió pública, RTVV, a la fi de 2013. 

També et pot interessar

stats