Flors, devoció i tradició: Alacant enceta el primer dia d'Ofrena de les Fogueres

Un dels actes més emotius i multitudinaris que es podrà seguir en directe per À Punt des de les 18:15 h per televisió i estríming

22.06.2025 | Ofrena | 19:00 - 20:00
Imatge de l'Ofrena del 2025 / À Punt Notícies

L'Ofrena de Flors a la Mare de Déu del Remei, un dels actes més esperats, simbòlics i multitudinaris de les Fogueres d'Alacant, comença esta vesprada amb la primera de les dos jornades previstes.

Durant hores, milers de foguerers i barraquers recorreran els carrers de la ciutat per a retre homenatge a la patrona i confeccionar el tradicional tapís floral.

La primera jornada culminarà amb l'arribada de la bellea del foc infantil d'Alacant, Leire Arellano, i les seues dames d'honor.

Demà dilluns serà el torn de la bellea del foc, María Pastor, i la seua cort d'honor, que tancaran l'acte més devocional de la setmana gran alacantina.

Vestits amb la indumentària tradicional i entre aplaudiments i emoció, els participants protagonitzaran una de les estampes més emblemàtiques de les Fogueres en un acte que combina devoció, tradició i sentiment festiu.

À Punt oferirà una cobertura especial de l'Ofrena. La retransmissió de la primera jornada començarà a les 18:15 hores per televisió i es podrà seguir de principi a fi a través del web en estríming.

A causa de la coincidència amb la correguda de bous de la Fira de Fogueres, la retransmissió televisiva es reprendrà en diferit a partir de les 22:30 hores. La segona jornada s'emetrà demà en directe des de les 18:00 hores.

També et pot interessar

stats