Elx llança una campanya amb influencers per a sensibilitzar sobre els hàbits respectuosos amb el medi ambient

La campanya està centrada en la venda de productes antiecològics d'un futur que es pretén que no arribe a ser realitat.

Elx llança una campanya amb influencers per a sensibilitzar sobre els hàbits respectuosos amb el medi ambient

Per a sensibilitzar el veïnat, l'Ajuntament d'Elx ha llançat una campanya centrada en la venda de productes antiecològics, per ara inexistents, que podrien arribar a les nostres mans si no canviem a una forma de vida més sostenible. I ho fa amb un toc d'ironia i un to crític, de la mà d'influencers. La campanya “La botiga en línia del futur si seguim així”, és una invitació a reflexionar i una crida urgent a respectar el medi ambient.

En la campanya es pot veure a una influencer que recomana en Instagram el web en què s’anuncia “aire pur” i “tonyina de la badia de Móstoles”. “Ara no ens fan falta, però si no ens conscienciem, aquest tipus de tenda, a la fi, existirà”, explica la influencer.

La iniciativa de l’Ajuntament d’Elx forma part de l'estratègia per a aconseguir l’objectiu 2030, que requereix adoptar hàbits respectuosos amb el medi ambient. La intenció és reflexionar sobre un futur amb compres ara per ara inimaginables.

També et pot interessar