El director Gabi Ochoa estrena 'Nena' en la 40a edició de la Mostra de València

És una producció íntegrament valenciana en la qual participa À Punt

Una de les escenes de la pel·lícula 'Nena' de Gabi Ochoa

La identitat, la transformació social i l'exploració d'un amor prohibit són els punts d'eixida de Nena, l'última obra del director Gabi Ochoa. Una producció íntegrament valenciana en la qual participa À Punt i que viu l'estrena mundial en la 40a edició de la Mostra de València.

El llargmetratge, de 89 minuts, ens conta una història d'amor que sorgix de manera subtil i silenciosa, vista a través dels ulls d'un xiquet en una època en què els silencis ocults parlen del que no es diu.

Ochoa utilitza com a excusa la cançó Nena de Miguel Bosé per a transportar-nos a l'estiu del 1987 i ens conta una història quasi biogràfica de dos germans, Marc i Empar, que descobrixen el desig ocult entre la seua tia Lola i Elsa, una actriu que passa l'estiu a la urbanització. És un homenatge a les dones que van viure els inicis de la democràcia, però encorsetades en la dictadura.

La història ha cobrat forma en cinc setmanes de rodatge i ha tingut com a escenari diverses localitats de Castelló i València, tota una experiència que d'esta una pel·lícula cent per cent valenciana.

També et pot interessar

stats