Amenábar, Premi Lucentum: "Vull rodar a la Comunitat Valenciana"
El director, que ja està localitzant espais per al seu huité llargmetratge a casa nostra, aprofita la seua visita a Alacant per a conéixer la Ciutat de la Llum
El cineasta Alejandro Amenábar ha aprofitat la seua visita a Alacant, on serà guardonat aquest dissabte en la gala inaugural del Festival Internacional de Cine d’Alacant amb el Premi Lucentum, per a anunciar que vol rodar a la Comunitat Valenciana la seua pròxima pel·lícula.
"Vull rodar ací i el meu productor, que és valencià, també", ha reconegut després d’acudir a la roda de premsa prèvia a la inauguració oficial del certamen i de visitar les instal·lacions de la Ciutat de la Llum a Alacant. "Aquesta és una terra amb què em sent especialment vinculat", ha afirmat.
Amenábar ha informat, en declaracions a À Punt Notícies, que l’equip es troba "localitzant espais a la Comunitat Valenciana i, especialment, a Alacant", un territori que sembla que li ve com l'anell al dit per al seu huité llargmetratge com a director i guionista. D'aquesta cinta, de moment, se sap que serà de temàtica LGTBIQ+.
"De vegades, hi ha una terra que sembla la més adequada per a un projecte, i en aquest cas, [la Comunitat Valenciana] és molt adequada", ha afirmat hores abans de rebre el guardó que reconeix la trajectòria del creador de clàssics com Tesis, Abre los ojos, Los otros o Mar adentro.
Més llegit
-
L'alcaldessa de Torrent va dir a Mompó a les 18 h que s'havia desbordat el barranc de l'Horteta i a Argüeso a les 19 h que hi havia un mort
-
Condemnen a tres anys i mig de presó el capità del vaixell naufragat a Indonèsia en què van morir quatre valencians
-
El professorat enceta este dilluns la tercera setmana de vaga indefinida
-
Les infeccions sexuals es disparen entre els majors de seixanta anys
-
L’UCO assenyala contractes de la càtedra de Begoña Gómez "al marge de la normativa" i "de forma premeditada"
-
L'artista Paula Bonet denuncia un atac a la seua galeria deu dies després d'eixir en llibertat el seu presumpte assetjador