Desallotgen la Facultat de Farmàcia a Burjassot per un incendi al laboratori de química
Fins allí s'han traslladat dos dotacions de bombers de Paterna i Burjassot, però finalment no ha fet falta la seua intervenció, ja que el foc ja estava extingit
L'alumnat i professorat de la Facultat de Farmàcia de la Universitat de València, a Burjassot, ha hagut d'abandonar l'edifici este dilluns per culpa d'un xicotet incendi pel qual no s'han hagut de lamentar danys.
L'incendi s'ha iniciat al voltant de les 11:00 hores al laboratori de química situat a la quarta planta de l'edifici. El foc s'hauria produït quan, durant el transcurs d'una pràctica, s'haurien combinat diferents elements que han donat lloc a una combustió.
El professorat ha intervingut immediatament i s'ha posat en marxa el protocol antiincendis de la Universitat de València. Han sonat les sirenes i s'ha procedit al desallotjament d'alumnat i docents fins que els bombers han avisat que es podia tornar a la normalitat.
Fins a la Facultat de Farmàcia s'han traslladat dos dotacions de bombers de Paterna i Burjassot, però finalment no ha fet falta la seua intervenció, ja que el foc ja estava extingit.