Les notícies del matí
Dilluns - 08:30
Dimarts - 08:30
Dimecres - 08:30
Dijous - 08:30
Divendres - 08:30
22.06.2020 | NM Entrevista a Luis Lozano
El personal de l'administració de la Generalitat Valenciana ha començat aquest dilluns a treballar presencialment. Alguns sindicats continuen apostant pel teletreball. Parlem al respecta amb Luis Lozano, secretari general de la Federació d’Empleats i Empleades dels Serveis Públics d'UGT País Valencià.