El segon capítol de ‘L’Alqueria Blanca’ atrau 264.000 espectadors i incrementa l’audiència de diumenge fins al 4,2%
La sèrie més estimada dels diumenges a la nit, amb un 9,7% d’audiència mitjana, revalida la tendència ascendent de la temporada.
El programa Terra Viva va aconseguir un share del 4,6% amb 66.000 espectadores i espectadors.
À Punt va obtindré ahir, 24 d’octubre, un 4,2% de quota de pantalla gràcies en gran part als 264.000 espectadores i espectadors que connectaren en algun moment amb la sèrie L’Alqueria Blanca.
El segon capítol de la nova temporada, ‘El poble contra Boira’, va aconseguir un 9,7% d’audiència mitjana amb la confiança de 160.000 persones, que esperen cada diumenge la cita de la seua sèrie de referència. El minut d’or va ser a les 21:58 hores, amb 182.000 seguidors.
À Punt creix en la tardor com ara mostren també les xifres obtingudes del programa Terra Viva, que ahir diumenge va aconseguir un share del 4,6%, amb 66.000 espectadors i espectadores.
Triomf d’A Córrer
D’altra banda, l’emissió del programa A córrer en la vespra de la retransmissió de la Mitja Marató de València va obtindre una quota mitjana del 6,9%, i va ser sintonitzat per més de 40.000 valencianes i valencians que calfaven motors a casa per a l’esperada prova esportiva dominical.
Al seu torn, el documental Km 0, que es va emetre ahir diumenge després de la Mitja Marató, revalida amb un 5,8% de quota la tendència ascendent d’audiència interessada en la producció pròpia. Una audiència, en aquest cas, que és seguidora de les carreres populars i té afició per córrer.
Aquest increment d’audiència converteix la televisió pública valenciana en una de les alternatives dominicals a les grans cadenes generalistes nacionals i les televisions temàtiques que emeten a la Comunitat Valenciana.