Dotze projectes participen en la tercera edició del Talent Audiovisual Universitari

L’UJI acull el pitching convocat per À Punt i les universitats valencianes, enguany amb rècord de participació

Per mesures anti-Covid-19, aquesta edició ha sigut semipresencial
Per mesures anti-Covid-19, aquesta edició ha sigut semipresencial
01 de juliol 2021 - 13:25

Després de la suspensió de l’any passat, aquest dijous s’ha celebrat la tercera edició del Talent Audiovisual Universitari, Pitching Universitats Valencianes-Sector Audiovisual a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències Humanes i Socials de la Universitat Jaume I de Castelló.

En aquesta edició del pitching audiovisual convocat per À Punt i les universitats valencianes, s’ha batut el rècord d’alumnat participant: 184 estudiants han presentant, individual o col·lectivament, un total de 45 projectes. Això implica 28 participants més que en la segona edició. També és significatiu l’increment de participació femenina, amb 48 dones més.

Dels 12 projectes seleccionats per la comissió organitzadora que ha participat en el pitching, quatre corresponen a la categoria de documental, i tres, a la de ficció. Guanya pes la categoria de nous formats, amb tres projectes i un paper destacat per a l’experimentació sonora. Els dos restants són formats televisius.

El 'pitching' té per objectiu fomentar el talent creatiu des de les universitats
El 'pitching' té per objectiu fomentar el talent creatiu des de les universitats

Per mesures anti-Covid-19, aquesta edició ha sigut semipresencial. A la sala ha estat presencialment l’alumnat seleccionat, els representants de les universitats i els experts de la taula que valoren els projectes. Les productores privades han estat convidades a seguir les presentacions i, si algun projecte és del seu interés, poden contactar el mateix dia amb els seus autors.

El pitching de l’audiovisual valencià, impulsat per À Punt i les universitats de València, Alacant, Politècnica de València, Miguel Hernández d’Elx, Jaume I de Castelló i CEU Cardenal Herrera, té per objectiu fomentar el talent creatiu des de les universitats i posar-lo en contacte amb el sector audiovisual, tant privat com públic.

També et pot interessar

stats