La campanya “Torna ‘L’Alqueria Blanca’: dis-me” d’À Punt, Lola Cinema, Nadir i Fluor arrasa en els WINA amb tres premis

L’Alqueria Blanca recull èxits, en aquesta ocasió ha guanyat tres premis Wina en la gala celebrada divendres a Dubai.

ALQUERIA BLANCA
La campanya “Torna ‘L’Alqueria Blanca’: dis-me” ha estat premiada en les tres categories a les quals estava nominada
11 de juny 2021 - 20:18

Els WINA (World Independent Advertising Awards) són els premis més importants del món del màrqueting i la publicitat en la seua versió independent. Anualment competeixen milers de projectes i campanyes. Enguany, a més, amb rècord de participació de 48 països diferents dels cinc continents.

La campanya “Torna ‘L’Alqueria Blanca’: dis-me” ha estat premiada en les tres categories a les quals estava nominada:

1. Wina de Plata activació promocional: llançaments i rellançaments

2. Wina de Plata contingut digital

3. Menció honorífica en mitjans, plataformes digitals

Una altra excel·lent notícia per a la tornada de L’Alqueria Blanca en À Punt és l’estrena, que ha superat quasi totes les grans cadenes generalistes (Antena 3, TVE, La Sexta, Cuatro…), amb més d’un 12,5% de share, una fidelitat del 75% i ha sigut trending topic amb més de quatre milions i mig d’impressions orgàniques, amb el 94% dels comentaris positius. Són resultats espectaculars per a una campanya centrada completament a la Comunitat Valenciana.

Aquesta campanya integral, que ha inclòs fins a 10 plataformes diferents a través del branded content transmèdia ha sigut valorada pel jurat, compost per 108 persones dels cinc continents.

“Torna L’Alqueria Blanca: dis-me” és una campanya de llançament al nivell de les grans plataformes, amb accions molt diferents:

● La notícia més esperada

● Els superfans pregunten per les trames

● La càmera oculta

● La web

● El confessionari

● “Fem comboi”

● I formats molt diversos de continguts creatius per a xarxes

El jurat ha valorat la campanya com una de les més rellevants a escala mundial, i competeix contra projectes de marques ben reconegudes en tot el món.

César Martí, director de programació i continguts ha assenyalat que “Aquest premi és el colofó a un projecte molt il·lusionador per a À Punt. L’objectiu era recuperar els espectadors de L’Alqueria Blanca i, a més atraure l’interés de públics nous i ha complit totes les nostres expectatives. La campanya ha servit per a activar els seguidores de la sèrie, però també per a captar a les audiències digitals, que són un públic més jove”.

Ximo Pérez, productor executiu de L’Alqueria Blanca ha destacat que “la campanya de llançament de la temporada 12 de L’Alqueria Blanca s’ha basat en l’empremta que la sèrie havia deixat en els fidels espectadors durant les onze temporades prèvies. A més, el retorn de L’Alqueria ha ajudat que À Punt entre en casa dels valencians i les valencianes, com demostren les excel·lents dades de audiència”

“A més d’alegrar-nos moltíssim, reconeixements tan importants a escala mundial com aquest ratifiquen allò que sempre diem: que els projectes de branded content i transmèdia ben fets compleixen els objectius de comunicació i negoci de les companyies”, explica Eduardo Prádanos, fundador i director creatiu de Fluor Lifestyle.

En aquest vídeo es pot veure el projecte complet.

També et pot interessar

stats