À Punt s’uneix a Dircom per a visibilitzar la seua marca a escala nacional i internacional

 És la primera radiotelevisió autonòmica que s'integra com a soci protector

El director general d'À Punt, Alfred Costa, i el president de l'associació de directors de comunicació, Miguel López-Quesada firmen l'acord.
El director general d'À Punt, Alfred Costa, i el president de l'associació de directors de comunicació, Miguel López-Quesada firmen l'acord.
20 de setembre 2021 - 12:58

À Punt s'ha convertit hui en aliat estratègic de Dircom, l'associació de directors de comunicació que aglutina més de 1.000 professionals de tota Espanya.

Sota la figura de soci protector, la radiotelevisió pública valenciana uneix el seu nom a altres companyies de prestigi mundial per a donar suport a aquesta organització que prompte complirà 30 anys i que té com a objectius estratègics la responsabilitat social corporativa, el reconeixement, el desenvolupament professional i el networking, és a dir, l'acció de forjar xarxes professionals de contactes per a donar a conéixer empreses i institucions.

À Punt és la primera corporació espanyola de mitjans públics que s'incorpora a la llista d'empreses col·laboradores de Dircom. Per això, Alfred Costa, director general d'À Punt ha volgut remarcar “la visibilitat que tindrà la televisió valenciana en tots els esdeveniments, premis i fòrums nacionals i internacionals organitzats per l’associació de directius de la comunicació”.

Per al president de Dircom, Miguel López-Quesada, “la incorporació d’À Punt a la gran família Dircom és una satisfacció enorme, tant per la importància de la mateixa institució –que es una corporació de mitjans públics–, com pel suport que suposarà per a la nostra delegació a la Comunitat Valenciana i la Regió de Múrcia i també a escala nacional”.

Benjamín Marín, Esther Castellano, Alfred Costa, Miguel López-Quesada, José Fernández Álava i Josep Maria Rochera.
Benjamín Marín, Esther Castellano, Alfred Costa, Miguel López-Quesada, José Fernández Álava i Josep Maria Rochera. / Dircom

Després d'aquest acord, la marca d'À Punt ocuparà un lloc visible en els esdeveniments que organitza Dircom en totes les seues seus i tindrà presència en l'entorn digital de Dircom amb més de 200.000 visites anuals i una comunitat en xarxes socials de més de 80.000 seguidors.

També et pot interessar

stats