À Punt s’uneix a Dircom per a visibilitzar la seua marca a nivell nacional i internacional

·        És la 1a radiotelevisió autonòmica que s'integra com a soci protector.

El director general d'À Punt, Alfred Costa, i el president de l'associació de directors de comunicació, Miguel López-Quesada firmen l'acord.
El director general d'À Punt, Alfred Costa, i el president de l'associació de directors de comunicació, Miguel López-Quesada firmen l'acord.
20 de setembre 2021 - 12:58

À Punt s'ha convertit hui en aliat estratègic de Dircom, l'associació de directors de comunicació que aglutina a més de 1.000 professionals de tota Espanya.

Sota la figura de soci protector, la radiotelevisió pública valenciana uneix el seu nom a altres companyies de prestigi mundial per a donar suport a aquesta organització que prompte complirà 30 anys i que té com a objectius estratègics la responsabilitat social corporativa, el reconeixement, el desenvolupament professional i el networking, és a dir, l'acció de forjar xarxes professionals de contactes per a donar a conéixer empreses i institucions.

À Punt és la primera corporació espanyola de mitjans públics que s'incorpora a la llista d'empreses col·laboradores de Dircom. Per això, Alfred Costa, director general d'À Punt ha volgut remarcar “la visibilitat que tindrà la televisió valenciana en tots els esdeveniments, premis i fòrums nacionals i internacionals organitzats per l’associació de directius de la comunicació”.

Per al president de Dircom, Miguel López-Quesada, “la incorporació d’À Punt a la gran família Dircom és una satisfacció enorme, tant per la importància de la pròpia institució – que es una corporació de mitjans públics –, com pel suport que suposarà per a la nostra delegació a la Comunitat Valenciana i la Regió de Murcia i també a nivell nacional”.

Benjamín Marín, Esther Castellano, Alfred Costa, Miguel López-Quesada, José Fernández Álava i Josep Maria Rochera.
Benjamín Marín, Esther Castellano, Alfred Costa, Miguel López-Quesada, José Fernández Álava i Josep Maria Rochera. / Dircom

Després d'aquest acord, la marca d'À Punt ocuparà un lloc visible en els esdeveniments que organitza Dircom en totes les seues seus i tindrà presència en l'entorn digital de Dircom amb més de 200.000 visites anuals i una comunitat en xarxes socials de més de 80.000 seguidors.

També et pot interessar