À Punt aconsegueix al juliol un rècord mensual d’ingressos publicitaris

Cada vegada més empreses valencianes confien en À Punt per a anunciar-se.

Micròfon d'À Punt en la redacció de Burjassot
Micròfon d'À Punt en la redacció de Burjassot

À Punt ha batut el rècord de facturació mensual des de l’inici de les emissions. De fet, la facturació publicitària ha augmentat un 35,52 % respecte del mes de juliol de 2019.

És un augment molt important, ja que el mercat publicitari a Espanya ha experimentat un descens del 33,5 % en el primer semestre de 2020, en relació amb el mateix període de 2019, segons l’informe Ip2, elaborat per Arce Media. Aquest informe també assenyala que la publicitat ha patit una disminució del 32,1% en la televisió i un 34,5% en la ràdio en l'àmbit nacional.

Tot i això, la publicitat local i regional ha augmentat el juliol de 2020 un 24,04 % respecte del mateix mes de l’any anterior. Cal destacar que cada vegada més empreses valencianes trien À Punt per a la difusió de les seues campanyes publicitàries, la qual cosa ha suposat que es tanque el mes de juliol amb una facturació de més de 172.000 euros.

De fet, un total de 328 empreses han elegit À Punt per a anunciar-se, 244 de l'àmbit autonòmic i 95 de l'àmbit estatal. Així, À Punt se situa com a mitjà de referència per a les empreses valencianes en un moment delicat a causa de la greu crisi sanitària i econòmica i es converteix en l’aparador imprescindible per a visibilitzar les marques i reactivar l'economia de la Comunitat Valenciana.

També et pot interessar

stats