À Punt ja és la primera alternativa a les grans cadenes nacionals

2.450.000 valencians sintonitzaren À Punt durant setembre, i cada dia una mitjana de 572.000 espectadors connecten amb alguna de les emissions.

À Punt ja és la primera alternativa a les grans cadenes nacionals
À Punt ja és la primera alternativa a les grans cadenes nacionals

À Punt puja al setembre en totes les franges respecte al mes anterior i aconsegueix màxims històrics en el prime time. De fet aquesta última setmana de setembre ha superat els 111.000 espectadors. Aquest creixement situa À Punt com la tercera cadena de Forta que més creix durant este mes.

El NTC Migdia té 200.000 espectadors

El més vist pel públic valencià han sigut els informatius À Punt NTC Migdia, que han marcat rècord de quota de pantalla i han registrat 94.000 espectadors de mitjana en aquest mes de setembre, superant el màxim de març, quan amb l'estat d'alarma i la situació d'emergència sanitària va augmentar la demanda d'informació i el consum de televisió en general. Aquestes dades també suposen una pujada d'un 17 % respecte a l'agost.

L'edició migdia de l'informatiu ha aconseguit congregar cada dia prop de 200.000 valencians entre les 14 i les 15 hores. De dilluns a divendres aquesta edició informativa és l’escollida per la majoria dels valencians que tenen entre 25-44 anys. A més, aquestes xifres es disparen en l’edició de l’informatiu del migdia del cap de setmana.

L'emissió més vista de setembre correspon al À Punt NTC Migdia del divendres 25 de setembre, quan es va aconseguir un 12,8 % de quota, amb pics que arribaren al 16,6 %, i el van veure uns 250.000 valencians. Eixa edició informativa va fer líder a À Punt durant eixa franja a la Comunitat Valenciana.

Però els bons resultats del seguiment que fa l’audiència valenciana dels informatius d’À Punt també es trasllada al À Punt NTC Nit. En aquesta franja de màxima competència, els serveis informatius atrauen l’atenció d’uns 156.000 valencians al llarg de cada emissió.

L’entreteniment també fa podi

El públic també dona suport a l’oferta d’entreteniment d’aquesta casa. De fet, anit mateix À Punt es va situar entre les tres cadenes de la Forta més vistes, amb més de 100.000 espectadors, sols superada per TV3 i Canal Sur. Una tendència que arrossega en el creixement programes situats també en el prime time, com ara Trau la llengua i Cartes en joc. Aquesta circumstància també suposa un consum més gran d’altres espais de la cadena, com ara Terra viva i Atrapa’m si pots

També et pot interessar

stats