À Punt incrementa un 75% la facturació publicitària durant el primer semestre de l’any

El 57% de la facturació prové d’anunciants valencians

El creixement es dona tant en la ràdio com en el web i la televisió

El 57% de la facturació prové d’anunciants valencians
El 57% de la facturació prové d’anunciants valencians / Departament de Comunicació
07 de juliol 2021 - 11:33

La facturació publicitària en el primer semestre de 2021 ofereix una xifra excel·lent. Des de gener al mes de juny, À Punt ha incrementat un 75% la seua facturació respecte a les xifres de l’any passat. A més, durant els primers sis mesos de l’any s’han incorporat 65 anunciants nous a la cartera d’anunciants d’À Punt.

Mentre que diversos estudis d’agències de mitjans, com ara Magna, apunten a un creixement del mercat publicitari espanyol al voltant del 15% per a 2021, À Punt creix 60 punts per damunt de les previsions del mercat. El creixement es dona tant en la ràdio com en el web i la televisió públiques.

D’altra banda, cal destacar que el 57% de la facturació prové d’anunciants valencians, que mantenen el seu suport als mitjans de proximitat per a les seues estratègies comercials. De fet, les empreses valencianes interessades a promocionar els seus productes i serveis en À Punt incrementen la facturació un 67,33% respecte de l’any 2020.

Actualment À Punt ha facturat més de 850.000 €, quantitat que el 2020 era de 489.941 € en el mateix període. Amb aquests resultats, el Departament de Publicitat d’À Punt Mèdia preveu que se superaran àmpliament les previsions d’igualar les xifres de l’any passat, si la crisi de la Covid i el seu impacte sobre l’economia remeten, tal com sembla que passarà.

Per això, i amb l’aval de les bones xifres aconseguides, el Departament de Publicitat d’À Punt es manté optimista de cara al segon semestre de l’any donada l’oferta de programació (Falles, estrenes en la nova programació de tardor, campanya de Nadal, etc.) i perquè habitualment es tracta dels millors mesos de venda publicitària.

Finalment, l’atractiu de l’oferta comercial del Departament de Publicitat també ha atret els anunciants, que cada vegada confien més en À Punt en les seues estratègies publicitàries.

Indubtablement, la penetració de la marca À Punt en la societat valenciana és un fet, juntament amb la fidelitat dels espectadors i espectadores que busquen els continguts en la ràdio i la televisió públiques valencianes.  Recuperar el lligam amb l’hàbit de sintonitzar i connectar amb elles ha permés un creixement exponencial d’audiències, amb rècords destacats en les quotes diàries.