Bezzecchi guanya dominant l'última carrera de la temporada de MotoGP a Cheste

L'espanyol Raúl Fernández (Aprilia) ha quedat segon, mentre que l'italià Fabio Di Giannantonio (Ducati) ha quedat tercer

Bezzecchi guanya l'última cita del Gran Premi de la Comunitat Valenciana
Bezzecchi guanya l'última cita del Gran Premi de la Comunitat Valenciana / Europa Press

El pilot italià Marco Bezzecchi (Aprilia) s'ha imposat en la carrera de la categoria reina del Gran Premi de la Comunitat Valenciana. És la victòria que fa 22 i l'última cita del Campionat del Món de motociclisme, un triomf en el qual ha aguantat l'atac de l'espanyol Raúl Fernández (Aprilia), que ha quedat segon, mentre que l'italià Fabio Di Giannantonio (Ducati) ha pogut amb Pedro Acosta (KTM) i ha tancat el pòdium.

En les primeres voltes, el poleman Bezzecchi i Álex Márquez han imposat per davant un ritme que al qual no podien respondre la resta. Un poc per darrere, Pedro Acosta, cinqué, patia per a mantindre les distàncies amb els de davant, encara que a poc a poc millorava les seues prestacions, i en la quarta volta passava a Di Giannantonio per a col·locar-se quart.

Amb el pas de les voltes, a la dupla formada per Bezzecchi i Álex Márquez se sumaria Raúl Fernández. I el que semblava ressentir-se era el subcampió del món, al qual se li començava a escapar el líder Bezzecchi. Així, Raúl Fernández es col·locaria segon en la volta 12, començant la persecució a l'italià.

Mentrestant, Pedro Acosta, encara que amb menys ritme que el cap de carrera, reduïa distàncies amb Álex Márquez en la batalla per l'últim escaló del pòdium, al qual arribaria mancant deu voltes per a la bandera de quadres. Així, després de diversos girs, el murcià l'avançaria. I no seria l'únic que depassaria el xicotet dels Márquez, que també perdria la posició amb Di Giannantonio ascendent.

En la lluita per la victòria, Raúl Fernández havia aconseguit baixar del segon la seua distància amb l'Aprilia de Bezzecchi, encara que no acabava de tindre opcions d'avançar-lo. Però sí que ho aconseguiria mancant tres voltes per al final, col·locant-se a menys de mig segon de distància, el mateix que Di Giannantonio, clarament de menys a més gràcies a la seua gestió de pneumàtic.

De fet, l'italià aconseguiria passar, a dos girs per al final, el murcià, en un dels dos mà a mà que els pilots espanyols perdrien contra l'italià. La raó és que Bezzecchi va controlar d'allò més bé l'ofensiva de Raúl Fernández, que es va haver de conformar amb el segon lloc.

També et pot interessar

stats