Alcaraz i Djokovic empaten a un set en l'inici de la final de l'Obert d'Austràlia

El murcià busca conquistar a Melbourne l'únic trofeu de Grand Slam que encara falta en el seu palmarés

Carlos Alcaraz en la final contra Novak Djokovic de Sèrbia a l'Obert d'Austràlia
Carlos Alcaraz en la final contra Novak Djokovic de Sèrbia a l'Obert d'Austràlia / EFE/EPA/JOEL CARRETT

L'espanyol Carlos Alcaraz i el serbi Novak Djokovic empaten a un set en l'inici de la final de l'Obert d'Austràlia de tenis, a Melbourne.

El primer parcial ha anat per al tenista de Belgrad per 6-2, en un marcador que li ha retornat al murcià en el segon set.

Alcaraz podria convertir-se en el tenista més jove a guanyar el torneig

El tenista murcià Carlos Alcaraz s'ha entrenat este diumenge en Margaret Court Arena, la segona pista principal de l'Obert d'Austràlia, poques hores abans de disputar en la central la final enfront del serbi Novak Djokovic, actual número quatre del món.

El tenista ha iniciat la sessió al voltant de les 16:15 hora local i ha estat practicant durant un poc més de mitja hora al costat de l'argentí Diego Sebastián Schwartzman, conegut com el Peque. Durant l'entrenament, Alcaraz ha treballat especialment colps amb efecte, boles dirigides al cos i el servici.

Alcaraz busca conquistar a Melbourne l'únic trofeu de Grand Slam que encara falta en el seu palmarés. Si guanya, es convertirà, amb 22 anys, en el tenista més jove a aconseguir-lo.

També et pot interessar

stats