La Vila torna a l'elit del rugbi
L'equip entrenat per Ignacio Martín Goenaza ha superat el Gernika 26-22 en la final per a l’ascens a la Divisió d’Honor disputada al camp del Pantà
El CR la Vila ha aconseguit l'ascens a la Divisió d'Honor, la màxima categoria del rugbi estatal, després de superar el Gernika per 26-22 en una emocionant final per a l’ascens que s'ha decidit els últims minuts.
La Vila ha remuntat en una gran segona part un marcador advers que ha arribat a ser de 7-19. Tres assajos, l'últim tres minuts abans del final, i una última defensa han donat l'ascens als de la Marina Baixa, que aconsegueixen l'objectiu després d'haver guanyat tots els partits de la temporada. Aquest partit s'ha pogut seguir en el programa La finestra esportiva, de la televisió d'À Punt, que els ha acostat un nou èxit esportiu valencià.
L'equip entrenat per Ignacio Martín Goenaza torna a l'elit del rugbi espanyol dues temporades després i serà el segon equip valencià de la Divisió d'Honor, després que Les Abelles han aconseguit la permanència.
Més llegit
-
El professorat enceta este dilluns una tercera setmana de mobilitzacions
-
L’alcalde de la generació Z i un dels més joves d'Espanya: Jaime Ruix governarà la Pobla de Vallbona amb 26 anys
-
L’activista valenciana Emilia Nacher relata en À Punt les tortures patides després de la intercepció de la Flotilla cap a Gaza
-
Les infeccions sexuals es disparen entre els majors de seixanta anys
-
L'aprenentatge de llengües retarda l'aparició de malalties cognitives
-
València instal·la deu radars a les principals rondes per a reduir els accidents greus
Més vist
-
23.05.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
Així va ser el desplaçament de l'afició granota a Sevilla
-
Los santos inocentes
-
Certamen Provincial de Bandes Diputació de València 2024 Secció Primera: Unió Artística Musical de Montroi
-
24.05.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
24.05.2026 | Quarts de final Individual Escala i corda