Doblet d'or de Sandra Alonso

Doblet d'or de Sandra Alonso

Sandra Alonso ha brillat de nou en els Campionats d'Espanya de ciclisme que s'estan disputant a Sabiñánigo, després de ser mare. La corredora de Torrevieja ha guanyat una nova medalla d'or en la prova d'elit en ruta, que suma a les dos aconseguides en la prova a contrarellotge. En total, tres pòdiums en tres dies per a recordar que ha tornat després de quasi un any d'absència en la competició.

La desaparició del seu equip, el Ceratizit alemany, i la seua situació han deixat Sandra sense lloc en un equip professional del World Tour. Per això, ha trobat en la Federació de Ciclisme i l'Eneicat una forma de reivindicar-se i este cap de setmana va fer un pas més. A més, Alonso va ser medalla de bronze en la categoria absoluta femenina, només per darrere de Mireia Benito, medalla d'or, i Sara Martín, plata, les dos en equips professionals.

També et pot interessar

stats