Els Seahawks, campions de la Super Bowl
Superen els Patriots per 13-29 en la gran nit de Bad Bunny
Els Seattle Seahawks van doblegar este diumenge els New England Patriots amb un sòlid 13-29 en el partit de l'edició que fa seixanta de la Super Bowl disputat en el Levi's Stadium de Santa Clara, que va servir perquè aconseguiren el segon trofeu de la seua història, onze anys després del primer.
Amb 18 graus de temperatura i sol, el Levi's Stadium va albergar un duel entre la millor defensa de la lliga, la dels Seahawks, contra la segona millor ofensiva, la dels Patriots. I el partit va estar molt tens, bloquejat, amb la defensa de Seattle pressionant de manera constant Maye.
Sam Darnold es va atrevir més que Maye, encara que la diferència no la van marcar les seues passades, sinó la potència per terra de Kenneth Walker i el peu de Jason Myers. El primer drive dels Seahawks va acabar amb el seu gol de camp des de les 33 iardes per a pujar el 0-3 al lluminós.
Walker va ser quasi l'únic a trobar llum en la defensa dels Patriots. Dos carreres, de 20 i 29 iardes, van destrossar els Pats i van obrir el camí per al segon dels tres field goals anotats per Myers. El 0-9 de la primera meitat reflectia la clara superioritat dels Seahawks.
Els Patriots tan sols van aconseguir quatre primers down en la primera meitat. Maye va connectar sis dels seus onze passes i el seu equip sol va poder sumar 51 iardes en dos quarts.
L'encarregat de donar ritme al partit de Santa Clara va ser el protagonista de l'espectacle del descans, Bad Bunny. L'estrela porto-riquenya va portar a l'escenari més important del món de l'esport un repertori completament en espanyol, una cosa mai vista en els seixanta anys d'història de la gran final de la NFL, i va fer ballar els més de 68.000 espectadors, de desenes de nacionalitats distintes.