El Peníscola s'endú el duel autonòmic contra l'Alzira

L'equip de Santi Valladares ha derrotat el de Braulio Correal per 4-6

Cristian i Elías Beltrán, en una acció del duel
Cristian i Elías Beltrán, en una acció del duel / Twitter: @peniscolafs

El primer duel autonòmic valencià de la temporada en la Primera Divisió de futbol sala ha acabat amb una victòria del Peníscola contra l'Alzira al Palau d'Esports (4-6). L'equip entrenat per Santi Valladares ha certificat el segon triomf en la Lliga amb tres gols en els últims cinc minuts, mentre que el de Braulio Correal encara no sap el que és sumar després de sis jornades.

El duel no ha pogut començar millor per als de la Ribera Alta, ja que Rubi ha inaugurat el marcador en el primer minut de joc. Però la reacció dels del Baix Maestrat no s'ha fet esperar, perquè Saladié ha restablit la igualada pocs segons després. El porter Gus, heroi inesperat amb dos gols, ha avançat el Peníscola i Cristian ha ampliat la renda visitant amb l'1-3 abans del descans. Una apagada parcial ha obligat a detindre el joc durant uns deu minuts, però el joc s'ha pogut reprendre amb normalitat.

En la represa, l'Alzira ha capgirat el marcador en tres minuts màgics. Alejandro García i dos gols en pròpia porta dels visitants han situat els de la Ribera Alta per davant. La bogeria de gols s'ha calmat uns minuts, fins que l'expulsió per doble groga de Quixeré ha donat aire als del Baix Maestrat. L'equip de Valladares ha aprofitat la superioritat numèrica per a empatar amb un gol del capità Elías Beltrán. Saladié ha culminat la remuntada amb el 4-5 poc després. Encara hi ha hagut temps perquè el porter Gus marcara el definitiu 4-6 des de la seua pròpia àrea, aprofitant l'atac de cinc dels alzirencs.

Amb este resultat, el Peníscola suma 6 punts i escapa de la part baixa de la taula, mentre que l'Alzira continua com a cuer i encara sense puntuar.

També et pot interessar

stats