L'EÓN Alacant aconseguix la primera victòria en Asobal
Primers punts per a l'equip de Fernando Latorre en la primera temporada en l'elit

L'EÓN Alacant, equip recentment ascendit a l'Asobal, va aconseguir este diumenge la primera victòria en la màxima categoria de l'handbol espanyol.
Els de Fernando Latorre es van imposar 29-35 al Guadalajara fora de casa, al pavelló David Santamaría. Ander Torriko, amb dotze gols, va ser el gran protagonista del duel.
L'equip del Pitiu Rochel va començar amb un parcial de 3-2 en contra, però a partir d'ací va dominar el duel. Amb quatre gols d'avantatge en el descans (14-18), els de Latorre no van abaixar el ritme en la segona part.
L'EÓN suma així els dos primers punts de la temporada, després de la derrota contra el Barça, actual campió de la Lliga, i suma així la primera victòria d'un equip de la ciutat d'Alacant en l'elit des del 1992.