À Punt retransmet la final de la Lliga Guerreras: Bera Bera - Handbol Elx
Els partits seran el dimecres 28 de maig, el dissabte 31 de maig i, si fera falta, el dijous 5 de juny
L'Atticgo Handbol Elx tornarà a jugar, per tercera ocasió consecutiva, la final de la Lliga Guerreras Iberdrola. I À Punt serà testimoni amb la retransmissió de l'eliminatòria contra el Super Amada Bera Bera al millor de tres partits.
El primer serà este dimecres (20:30 hores), 28 de maig, al pavelló José Antonio Gasca de Sant Sebastià mentre que el segon serà dissabte (18:00 hores) al pavelló Esperanza Lag. En cas d'empat, serà necessari un tercer partit, que es disputarà novament al País Basc el dijous 5 de juny (19:00 hores).
Els partits es podran seguir en el web i les aplicacions mòbils d'À Punt Mèdia amb la narració de Dani Hermosilla i els comentaris de l'especialista en handbol Patxi Martí. Després de guanyar la Copa de la Reina i l'EHF European Cup, l'equip franjaverd somia alçar el seu primer títol de Lliga.