La zona Meriton, sisé capítol
El València CF finalitza una nova temporada fora de les posicions europees en la zona intrascendent de la classificació
El València acabarà la temporada una vegada més en l'anomenada zona Meriton, en la zona mitjana baixa de la taula. Sobre esta falta d'ambició de Peter Lim, que sembla conformar-se amb la permanència, s'està parlant molt a les portes del mercat de fitxatges.
Un fet que comença a ser habitual les últimes sis temporades i sembla que la permanència siga l'únic objectiu. De fet, des que Corberán va salvar l'equip matemàticament ha encadenat dos derrotes consecutives.
El València compta amb el nové límit salarial més elevat de la Lliga i no s'entén, per tant, que estiga tantes voltes prop del descens. De fet, hi ha uns quants equips que amb un cost de plantilla inferior queden per davant dels valencianistes.
La petició de Corberán en què demana un projecte econòmic més ambiciós és l'únic discurs al qual pot agafar-se el valencianisme en esta postemporada.