La maledicció de la Ceràmica

El conjunt groguet només ha sumat la meitat dels punts de la temporada a casa

La maledicció de la Ceràmica

El Vila-real està desencertat a casa. Lluny d'ajudar a prendre el vol, la Ceràmica està sent una maledicció per als de Marcelino, que han deixat escapar la meitat dels punts disputats com a locals. Alguns perduts inclús en els últims minuts.

La xifra ho diu tot: 21 punts de 42 possibles a la Ceràmica. És la via d'aigua del submarí a la Ceràmica.

Cinc victòries, tres derrotes i sis empats. Repartiment de punts que en tres ocasions han sigut una poalada d'aigua freda en els últims minuts; contra Getafe, de penal al minut 87, contra el Girona, al 97, i el València, al 84.

El futur europeu ara exigeix accelerar a casa i trencar el malefici de la Ceràmica. L'aliança d'un camp on el Vila-real jugarà fins a cinc partits; un més que els seus competidors per Europa: l'Athletic Club i el Betis.

Marcelino, ambiciós, s'encomana a les forces de la Ceràmica.

Diumenge el Vila-real es quedà sense marcar a casa 14 mesos després. Que el submarí navegue de nou per Europa comporta la conjunció de la Ceràmica, gols i victòries.

També et pot interessar

stats