El València llança la campanya d'abonaments Juga Mestalla, juguem tots

El València llança la campanya d'abonaments Juga Mestalla, juguem tots

El València ha posat en marxa la campanya d'abonaments per a la pròxima temporada amb el lema Juga Mestalla, juguem tots i amb els preus congelats un any més, excepte els de la graderia d'animació’i dues zones més concretes de l'estadi, que pujaran respecte enguany.

El club de Mestalla afronta aquesta campanya després d'haver aconseguit la temporada passada la xifra de 36.230 abonats i que l'estadi registrara una mitjana de quasi 40.000 espectadors per partit. Els abonaments per al pròxim exercici van dels 250 euros de la graderia d'animació als 1.640 de la tribuna central.

El club manté els mateixos preus que va establir per a la campanya 2019-2020, en la qual va disputar la Lliga de Campions, i destaca que no ha aplicat la pujada de l'IPC. La pròxima campanya, com ja ha ocorregut en les últimes, l'equip només disputarà la Lliga i la Copa del Rei, però no competicions europees.

La campanya d'abonaments ha alçat molta polseguera entre l'afició en les xarxes socials perquè consideren que no premia la fidelitat d'uns abonats que, en un any molt dur, ha recorregut molts quilòmetres acompanyant l'equip i cada setmana han omplit les grades de Mestalla.

També et pot interessar

stats