Braulio Vázquez: "Està bé que ens marquem un objectiu a llarg termini, però a curt, l'objectiu és que anem penúltims"

El director esportiu del València CF ha parlat en la seua presentació

Braulio ha sigut presentat este dimecres com a director esportiu del València

El València CF enceta un nou periode amb la presentació oficial del nou director esportiu, Braulio Vázquez. Tot i això, el gallec ja fa uns dies que està treballant en l'equip i ho ha demostrat amb diverses decisions que ha prés. Primer amb la destitució del cap de serveis mèdics del club, Pedro López Mateu; i després amb la contractació de Javier Aguirre com a nou tècnic.

En la seua presentació ha contestat a les preguntes dels periodistes que allà estaven. Una de les més recurrents ha sigut sobre l'objectiu que té el club. En eixe sentit, Braulio Vázquez no ha volgut pronunciar-se sobre una meta a llarg termini i si sobre una a curt termini, que no és altra que eixir de les posicions de descens. "L'objectiu a curt termini és que anem penúltims", ha matisat.

Sobre el nou tècnic, Vázquez ha valorat l'experiència que té i la gestió de grup. A més, el fet que no l'espanta el context en què està immers actualment l'equip ni el repte que té per davant. A les preguntes sobre el contracte de Javier Aguirre, el director esportiu ha assegurat que no té cap altre entrenador signat per a la pròxima temporada i que, encara que no finalitzaren la temporada en Europa, també cabria la possibilitat de mantenir-lo en el càrrec.

Altra de les decisions que ha de prendre Braulio Vázquez és sobre fitxar nous jugadors i mantenir els actuals. Sobre la renovació de Gayà no ha volgut pronunciar-se, però ha destacat la importància del futbolista en la plantilla.

Respecte al fet de fitxar jugadors lliures per a reforçar la nòmina de jugadors, el director esportiu ha explicat els inconvenients d'incorporar jugadors lliures com, per exemple, la inactivitat que tenen. No obstant això, podria valorar fer-ho en cas de necessitat.

Finalment, sobre la relació de Braulio Vázquez amb la directiva i, especialment, amb el president Kiat Lim, el director esportiu ha explicat que hi ha comunicació constant i que sí que creu en el projecte que li han presentat. "La gent vol fets i a poc a poc ho estem demostrant", ha matisat.

També et pot interessar

stats