El València CF guanya el CE Alcoià per 3 a 0
El partit amistós, que s'ha disputat al camp del Collao, ha celebrat el 90 aniversari del club alcoià.
El camp del Collao ha sigut l’escenari del partit amistós entre el CE Alcoià i el València CF, un partit molt especial que commemora el 90 aniversari del club alcoià. Abans del partit s’ha inaugurat un monument en memòria de l’efemèride. El València ha eixit al camp amb un equip ple de titulars, a excepció dels internacionals i amb l’entrada del coreà Kang-in i Lato. En la primera part, el resultat ha sigut de zero a dos amb gols de Gameiro en el minut 9 i de Santi Mina en el minut 12. En la segona part, l’equip blanc han marcat un gol més, obra de Ferran en el minut 79. Al remat, el resultat final ha sigut 0-3 a favor del València CF.
L’Alcoià es va fundar el 13 de setembre de 1928, és un dels set equips valencians que ha jugat en Primera, categoria en la qual va estar quatre temporades. Conegut per la seua moral, la millor temporada de la seua història va ser la de 1947-1948, quan va quedar desé en la Primera Divisió, per davant del Madrid.
Més llegit
-
Més de cent equips directius de centres educatius públics presenten la dimissió en bloc
-
La confederació d'associacions de pares i mares d'alumnes reclama una reunió urgent amb la Conselleria d'Educació
-
Troben un bust de l'època alt-imperial romana a la platja de l’Almadrava d'Alacant
-
Nové dia de vaga indefinida en l’ensenyament amb la negociació encallada entre Educació i els sindicats
-
Pérez Llorca defén que la proposta d'Educació aborda "totes" les reivindicacions dels docents: "Quan vullguen, tornem a parlar"
-
L'excap d'informatius d'À Punt confirma a la jutgessa que ell tenia coneixements dies abans de la dimensió de la dana