Llum verda per al Villarreal-Barça a Miami?

La UEFA ho ha autoritzat amb caràcter excepcional però el CSD demana més informació

Raphinha celebra un gol en el Villarreal - Barça de la temporada passada
Raphinha celebra un gol en el Villarreal - Barça de la temporada passada / LaLiga

La UEFA dona llum verda a jugar el Villarreal - Barça a Miami però el govern espanyol no ho veu amb bons ulls i estudia fil per randa si encaixa en el marc normatiu. Les penyes s'han reunit esta vesprada i la majoria veu amb bons ulls el viatge.

La UEFA va aprovar dilluns, amb caràcter excepcional, la disputa del Villarreal-Barça a Miami (Estats Units). La patronal del futbol europeu s'oposa al fet que partits de les lligues nacionals es disputen en l'estranger, però ha aprovat "dos sol·licituds degut a les llacunes normatives a escala mundial".

En un comunicat, la UEFA es compromet a "reforçar la integritat de les competicions nacionals i la perspectiva dels aficionats en les pròximes normes de la FIFA". Una sol·licitud és de la lliga espanyola, per a la disputa del duel entre groguets i blaugranes de la jornada 17 (última jornada de l'any 2025) i l'altra és de la lliga italiana.

Qui no veu amb bons ulls que es jugue un partit de lliga a Miami és el govern. De moment el Consell Superior d'Esports (CSD) ha demanat tota la informació possible a la RFEF per a saber si esta possibilitat encaixa en el marc normatiu. La Lliga considera que no hi ha marxa enrere, ja que ells donen suport a una iniciativa dels clubs. Per la seua part, l’AFE assegura que a ells tampoc els han consultat i prompte manifestaran la seua postura.

També et pot interessar

stats