El Llevant rescata un punt a La Rosaleda (0-0)

L'equip granota, amb un penal aturat per Matt Ryan, encadena tres jornades sense perdre

Ryan, en una acció del duel
Ryan, en una acció del duel / Jorge Zapata (EFE)

El Llevant ha sumat un bon punt en la visita al Màlaga a La Rosaleda (0-0), en un partit sense massa ocasions clares de gol i en què Matt Ryan ha sigut l'heroi, després de parar un penal llançat per Carlos Ruiz 'Chupe'. L'equip granota enllaça tres partits sense perdre i se situa en la part mitja de la classificació, amb 5 punts en quatre jornades.

Luis Castro ha repetit l'onze que tant bé li va funcionar en el partit contra el Betis al Ciutat de València, davant un equip andalús amb quatre novetats en l'alineació. Thiago Fernández ha pogut avançar els llevantinistes només començar, però ha errat davant Alfonso Herrero. El Màlaga ha sigut fidel al seu estil, jugant la pilota des de darrere i entrant per les bandes. I una jugada d'estes ha acabat amb un penal per mans de Nacho Pérez. Matt Ryan ha aconseguit aturar la detindre màxima, però el refús li ha tornat al davanter, que ha aconseguit marcar a la segona. Tot i això, la diana no ha pujat al marcador per una falta prèvia del davanter local.

En la represa, s'ha mantingut el domini local, però els andalusos no han sigut capaços de crear perill en la porteria defesa per Ryan, davant un Llevant ben tancat. Amb el pas dels minuts, l'equip granota ha anat creixent i ha començat a acostar-se a la porteria rival. Però entre el porter del Màlaga i la falta de punteria, el marcador no s'ha mogut.

Ara l'equip granota rebrà diumenge el Barça al fortí del Ciutat de València, on ha aconseguit la victòria en els sis últims partits.

També et pot interessar

stats