L'entrenador del Jubelama agredeix el del Cadet B del Castelló

Nacho Viciano ha presentat denúncia per lesions contra Carlos Salvador i el Castelló també denunciarà el cas per la via federativa.

L\'entrenador del Jubelama agredeix el del Cadet B del Castelló
L'entrenador del Jubelama agredeix el del Cadet B del Castelló

El partit Jubelama - Castelló B era un partit de tensió perquè estava en joc el lideratge de la categoria. Al llarg de l'enfrontament hi va haver un encreuament de paraules entre la banqueta del Jubelama i la del Castelló, segons relata Nacho Viciano, entrenador del Castelló. Quan feia 40 minuts que el partit havia conclòs els dos entrenadors van coincidir al pàrquing i allí mateix l'entrenador del Jubelama, Carlos Salvador, va sacsar del braç i li va pegar una punyada a la mandíbula Nacho Viciano, recorda el tècnic del filial blanc-i-negre.

Doble denúncia

Viciano va ser atés al servei d'urgències de l'Hospital Jaume I de Castelló. El comunicat mèdic indica que tenia un edema al braç esquerre i una ferida a les genives.

Després va presentar denúncia a la comissaria de la Policia Nacional contra Carlos Salvador, que ha reconegut a la redacció d'esports d'À Punt que hi va haver paraules, però no agressió.

El Club Esportiu Castelló ha declarat que denunciarà Carlos Salvador per la via federativa.

També et pot interessar