Ferran Torres i Dani Olmo salven la roja a Tiflis (1-2)
El xiquet de Foios ja suma cinc gols en nou partits amb la selecció espanyola.
Un gol en el temps afegit de Dani Olmo ha permés a la selecció espanyola de futbol emportar-se una difícil victòria (1-2) de Tiflis davant Geòrgia en el segon partit de la fase de classificació per al Mundial de Qatar 2022.
El combinat georgià s'ha avançat en el marcador amb un gol de Kvaratskhelia justament abans del descans. Però una rematada de Ferran Torres a centre de Jordi Alba ha neutralitzat el partit abans del tir llunyà d'Olmò, que ha sorprés el porter de Georgia. El xiquet de Foios ja suma cinc gols en nou partits amb la 'roja', tres d'ells en el partit contra Alemanya.
Després d'empatar davant Grècia (1-1) en el seu primer partit a Granada, el conjunt de Luis Enrique no es podia permetre una altra entropessada.
L'altre valencià, José Luis Gayà, va ser titular contra la selecció hel·lena i hui no ha jugat. Tampoc ho ha fet el jugador del Vila-real, Gerard Moreno, que continua recuperant-se i dimecres, contra Kosovo, podria tindre l'oportunitat de jugar.
Més llegit
-
A les portes d’un temporal hivernal que ens portarà neu i gelades abans de Reis
-
Emergències emet un avís informatiu per pluja i neu a la Comunitat Valenciana
-
Els ajuntaments comencen a modificar i cancel·lar la programació de Reis per l’episodi de pluja i neu
-
Temporal hivernal a la vista
-
Almenys 40 persones mortes i 115 ferides, algunes en estat crític, en l'incendi a l'estació suïssa d'esquí de Crans-Montana
-
La balisa per als vehicles, l’abonament de transport únic o la pujada de les pensions: què canvia amb l’arribada del 2026?