La Federació suspén els partits de Copa d'esta setmana per la mort de Jesús de Miguel
S'havien de jugar quatre partits amb equips valencians de Copa del Rei i un de Copa de la Reina
La Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) ha anunciat la suspensió dels partits que s'havien de jugar esta setmana de les competicions de Copa del Rei i Copa de la Reina. Concretament, són quatre els partits amb participació d'equips valencians.
En el torneig masculí, el Tarancón-Llevant, previst per a dijous a les 19:00 hores, i dos hores més tard, l'Alcoyano-Mallorca, que anava a televisar À Punt. Els dos corresponen a la primera ronda de la competició i, curiosament, ja es van ajornar la passada setmana a causa de l'accident de tren d'Urda.
Els altres partits ajornats amb equips valencians són el Llevant-Eibar, de la Copa de la Reina, que estava previst este dimecres, i també el Samper-València, previst per a dijous. De la mateixa manera, l'organisme també ha suspés la presentació oficial a Almendralejo (Badajoz) del partit de la selecció sub-21 davant el Japó.