Embarguen el 15% de les accions a l'expresidenta del CD Eldense, immersa en el procés de venda a Messi
El jutjat ha pres la mesura pel deute que encara té amb l'anterior president
El jutjat de Madrid ha decidit embargar, de manera preventiva, el 15,8% de les accions del CD Eldense, propietat de la ja expresidenta, Carolina Holguín. Es tracta d'una mesura presa a causa del deute que Holguín encara manté amb l'anterior propietari, Pascual Pérez, i abans que s'efectue la venda del club a Leo Messi.
Concretament, atén a una denúncia de Pérez i, com que Holguín no té domicili fiscal ni actius registrats a Espanya, el jutge ha determinat esta acció. Tot i que en un primer moment es va demanar l'embargue de la totalitat de l'accionariat, només s'han acordat confiscar 499 accions de les 3147 totals, i que es corresponen amb els diners que Holguín encara deu a Pascual Pérez. La xifra total del deute ascendeix a un valor de més d'un milió d'euros.
La colombiana té ara un període de 20 dies per a formular la seua oposició, encara que no té possibilitat de cap tipus de recurs.
Holguín va anunciar fa uns dies que deixava el club. El CD Eldense continua amb el seu procés legal de canvi de propietari. Tot i que encara no s'ha fet oficial, s'espera que en els pròxims dies el club anuncie a Leo Messi.