El Castelló presenta la candidatura a l'ascens (1-0)

Supera un rival directe com Las Palmas i tanca novembre invicte

Els jugadors del Castelló celebren el gol de Suero
Els jugadors del Castelló celebren el gol de Suero / LaLiga

El Castelló ha superat Las Palmas, que començava la jornada empatat a punts amb el líder, i es consolida en les posicions de play-off d'ascens. Isra Suelo, amb un gol a falta d'un quart d'hora de joc, ha segellat la tercera victòria seguida.

Però és que el mes de novembre ha sigut quasi perfecte per a l'equip de Pablo Hernández. Després de caure eliminat de la Copa del Rei contra l'Antoniano, encara en el mes d'octubre, ha guanyat a Màlaga (2-1), la Reial Societat (5-4) i l'Andorra (1-3). Només l'empat contra el Burgos ha entelat la magnífica dinàmica dels orelluts.

Las Palmas continua sense guanyar, en quinze visites en Lliga, al Castelló. Només ho van fer en una eliminatòria de Copa del Rei, en desembre de 2019 (0-2). A més, és la primera derrota de Las Palmas com a visitant esta temporada.

També et pot interessar

stats