Arcadi España es reunirá amb De Torino a Mestalla
En cas que l'Administració no es mostre ferma, l'oposició a Meriton presentarà una demanda per incompliment de l'obligació de controlar l'execució de l'ATE.
Juan Martín Queralt, cara visible de la plataforma opositora a Meriton, De Torino a Mestalla, es veurà les cares el pròxim dilluns amb el conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Arcadi España.
Un mes després que el València presentara la documentació de 9 fulls, la conselleria encara no s'ha pronunciat i l'oposició a Peter Lim vol saber si l'Administració concedirà o no la pròrroga que demana Meriton.
La postura de De Torino a Mestalla és clara al respecte. Tot i la pròrroga legal per la pandèmia fins el mes d’agost, considera que l'ATE del nou Mestalla ja ha caducat i continuarà amb la judicialització del cas.
De fet, si, des del seu punt de vista, es prenen decisions que no s'ajusten a la normativa vigent, presentarà una demanda contra l'Ajuntament i la Conselleria per incompliment de la seua obligació de controlar l'execució de l'ATE.
Més llegit
-
L'avi dels menors desapareguts a Indonèsia: "La probabilitat de trobar-los vius és poca"
-
La família de les víctimes del naufragi a Indonèsia demana prudència i evitar especulacions
-
L'Ajuntament de València suspén Expojove i totes les activitats municipals a l'aire lliure este diumenge
-
Compte arrere per a adquirir la balisa V-16, obligatòria a partir del 2026
-
Indonèsia amplia la recerca del valencià i tres dels seus fills desapareguts després d’un naufragi
-
Quatre valencians desapareguts en naufragar una embarcació turística a Indonèsia