Arcadi España: "Estic molt decebut amb Murthy, hi ha hagut un intent de prendre'ns el pèl"
L'exconseller de Política Territorial i actual conseller d'Hisenda ha visitat Les notícies del matí d'À Punt Mèdia
Les reaccions als àudios d'Anil Murthy continuen. En aquesta ocasió ha sigut el cas de l'exconseller de Política Territorial i actual conseller d'Hisenda, Arcadi España, que ha visitat Les notícies del matí d'À Punt Mèdia.
España ha assegurat que està molt decebut amb l'actitud del president del València. "Hi ha hagut un intent de prendre'ns el pèl, ens deien una cosa i volien fer-ne una altra", ha manifestat. A més, ha reiterat la importància de les administracions en aquestes qüestions i que no estan per a jocs. "No estem per a perdre el temps, m'he quedat molt sorprés amb tot el que han dit", matisava España.
Tot i que Arcadi España ha canviat de cartera i ara és conseller d'Hisenda i ja no tindrà les competències que tenia en aquesta matèria, no ha mostrat cap dubte a dir que l'administració no canviarà la posició sobre aquest assumpte i ha finalitzat assegurant que hi ha un full de ruta marcat per l'advocacia de la Generalitat, que té el suport de la legalitat vigent i que serà el que seguiran, com ja han fet fins ara.
Més llegit
-
Mor una dona després de precipitar-se des d'un dècim pis amb els dos fills, que han resultat ferits greus
-
Les víctimes de la dana afirmen que no es reuniran amb Pérez Llorca si no retira l'acta de diputat a Mazón
-
Consulta els carrers que estaran tallats per la Marató de València i el dispositiu especial de trànsit
-
Detingut a Madrid el lladre de la bicicleta exclusiva d’un pilot de MotoGP robada al circuit de Cheste
-
Jepkosgei firma la millor marca mundial de marató de l'any a València
-
La jutgessa de Catarroja investiga la mort de huit residents en habitatges socials de la Generalitat el dia de la dana