El Llevant es queda a mitges a Albacete (0-0)
Els manxecs estavellen dos balons en el pal
El Llevant ha sumat la tercera jornada sense guanyar després d'empatar a zero en el Carlos Belmonte d'Albacete. Els granotes han jugat dos parts diametralment diferents. En la primera els han dominat els locals, mentre que en la segona l'equip ha reaccionat i ha tingut bones ocasions per a marcar.
El Llevant ha començat el partit bastant fred i els primers minuts han sigut de control i espenta de l'esquadra manxega. Javi Rueda amb una gran cabotada i un fort remat, ha estat a un pas de donar un sobresalt matiner als de Julián Calero.
L'Albacete acumulava mèrits per a avançar-se en el marcador fins que Lazo ha tingut la gran ocasió per als seus arribat el minut 27. Després d'una gran jugada iniciada pel excapità de l'Elx Fidel, Lazo ha aconseguit rematar lliure de marca en l'àrea menuda, però el baló s'ha estavellat en el pal esquerre. Una bona dosi de fortuna per als granotes que de poc es converteix en un poal ple quan una jugada embolicada en els voltants de la porteria de Lizoain quasi l'ha aprofitada Giorgi Kochorashvili. El migcentre georgià s'ha tret un xut des del centre de l'àrea que ha parat amb problemes el porter manxec. El rebuig del jugador canari tampoc l'ha rendibilitzat Pablo Martínez per a fer el primer gol del partit, ja que el seu llançament se n'ha anat molt desviat. Amb tot, el descans ha arribat amb l'empat inicial.
En els segons 45 minuts, el Llevant ha eixit millor, més intens i quasi obté el premi del gol en el minut 48. Una bona rematada de Brugui quasi acaba dins de la porteria manxega, però Lalo ha salvat en la línia de gol. L'esfèric no ha arribat a entrar del tot. L'acció ha esperonat els visitants que han tingut dos opcions quasi consecutives amb dos xuts des de fora de l'àrea de Kochorashvili i de Pablo Martínez. Els dos els ha parat sense moltes dificultats Lizoain. El domini forà ha provocat el carrusel de canvis en els locals i el partit s'ha igualat a poc a poc. Esta igualtat ha estat molt prop de trencar-se a favor de l'Albacete. En el minut 87, una canonada d'Álvaro Rodríguez ha acabat estavellant-se de nou en el pal. L'ocasió més clara dels locals en este segona meitat. Al final, repartiment de punts que podria deixar fora de la zona de play-off als de Calero.