À Punt emetrà este divendres l'amistós entre l'Elx i el Còrdova a Oliva
Serà a les 10:30 hores des de les instal·lacions d’Oliva Nova
El pròxim divendres, 31 de juliol, a les 10:30 hores, À Punt emetrà en directe des d’Oliva el partit que disputarà l’Elx contra el Còrdova. Es tracta d’un atractiu duel que enfrontarà els il·licitans amb un dels conjunts històrics de Segona que enguany tornaran a lluitar per a ascendir a la divisió d’honor del futbol espanyol.
Després de tres amistosos contra conjunts internacionals, el primer duel de l’Elx contra un equip nacional es podrà seguir per la Radiotelevisió Valenciana només dos setmanes abans per al debut lliguer contra el Deportivo de la Corunya.
Esta serà la primera oportunitat de conéixer, a través d’À Punt, els arguments principals del projecte que encapçala el tècnic argentí Martín Anselmi. La narració serà a càrrec de Raül Pina, a qui acompanyarà en els comentaris l’expert en el conjunt franjaverd, periodista del Grup Plaza, Óscar Manteca.
Este partit s’afegix al calendari d’amistosos que ha programat À Punt este estiu i que inclou el pròxim dissabte, 1 d'agost, la retransmissió del partit entre l’Stoke City i el València (19:30 hores) i l’enfrontament que disputaran el dimecres 5 d’agost el Villarreal i el Llevant (10:00 hores) al miniestadi de la Ciutat Esportiva José Manuel Llaneza.
À Punt continua donant suport als actes i protagonistes valencians més destacats del món de l’esport durant tot l’any.