El València Basket fa els deures
L'equip taronja ha derrotat còmodament el DVTK hongarés (64-99) en la tercera jornada de l'Eurolliga

El València Basket ha sumat la segona victòria en l'Eurolliga, després de derrotar amb contundència el DVTK hongarés en la tercera jornada de la màxima competició continental (64-99). D'esta manera, l'equip taronja es refà de la derrota al Roig Arena contra el Fenerbahçe i es consolida en el segon lloc del grup C.
El partit ha durat a penes un quart, ja que les jugadores de Rubén Burgos l'han deixat pràcticament sentenciat amb un parcial de 5-21 en els primers deu minuts. L'avantatge taronja ha arribat a ser de 27 punts en el segon quart (19-46) i s'ha arribat al descans amb 24-47 en el marcador.
En la represa, la renda ha continuat creixent, amb un València Basket molt superior, que ha pogut repartir minuts entre totes les jugadores. Al final, les taronja s'han quedat a les portes dels cent punts i han acabat guanyant de 35 punts. Kayla Alexander, amb 23 punts i 7 rebots, i Hind Ben Abdelkader, amb 22 punts, han sigut les més destacades.