El València Basket compleix el tràmit a Bembibre (55-70)
L'equip taronja s'ha refet de l'entropessada a Lugo amb un triomf còmode contra el cuer
El València Basket ha oblidat ràpidament la inesperada entropessada a Lugo amb una victòria còmoda a la pista del cuer, el Bembibre (55-70). L'equip taronja es mantindrà com a líder de la Lliga Femenina, amb el setzé triomf en dènou jornades.
Les jugadores taronja no han volgut sorpreses i amb un parcial d'inici de 0-18 han deixat el duel pràcticament sentenciat. Al descans, l'avantatge de les valencianes era de setze punts (27-43).
L'equip local ha reaccionat en la represa i ha aconseguit reduir distàncies a la fi del tercer període (44-54). Però un parcial de 0-9 d'eixida en l'últim quart ha acabat de sentenciar la victòria taronja.
Marie Gülich i Alba Torrens, amb 16 i 14 punts, han sigut les màximes anotadores del València Basket, que ja està concentrat en el decisiu partit de l'Eurolliga contra l'Schio italià.
Més llegit
-
El Suprem confirma tres anys de presó per a l'expresident de Múrcia Pedro Antonio Sánchez
-
Un equip d'enginyers estudia el llit del Poio per a augmentar-ne la capacitat
-
Un accident obliga a tallar dos carrils de l'A-7 a Manises i causa 14 km de retenció en direcció a Alacant
-
La CIA alerta que Rússia preparara atacs a Espanya, França i Itàlia amb drons llançats des del Mediterrani
-
Reobri el Mercat Central amb 45 parades tancades després de l'incendi
-
La nova presidenta de l'AVL: "Seria desitjable una presència del 50% o més del valencià en l'ensenyament per a compensar la minorització"