El València Basket comença la pretemporada amb una victòria a Benicarló
L’equip de Xavi Albert s’imposa per 88-81 al Casademont Saragossa en el primer test de preparació
El València Basket ha començat la pretemporada amb una victòria davant el Casademont Saragossa (88-81) en el partit disputat a Benicarló. El duel ha servit també per veure els primers minuts de TJ Shorts, Dylan Osetkowski, Caleb Brooks i Abdoulaye Gueye amb la samarreta taronja.
Després d’una primera meitat de domini valencià, el conjunt aragonés ha arribat a posar-se per davant en el tercer quart (55-57), però l’encert exterior de Brooks i Álvaro Cárdenas ha permés al València recuperar el comandament.
En l’últim període, els de Xavi Albert han sabut gestionar millor els minuts decisius fins a tancar el partit amb set punts d’avantatge. Shorts ha sigut especialment important en els instants finals, anotant i provocant faltes des de la línia de tirs lliures per assegurar el triomf.
El tècnic taronja no ha pogut comptar amb Jaume Sorolla ni Sima, però ha aprofitat el primer amistós per començar a donar forma a un equip que manté una línia continuista respecte a la temporada passada.