Jean Montero anuncia que deixa el València Basket

El jugador ho ha anunciat durant una intervenció en les celebracions del títol de Lliga

Jean Montero confirma que deixa el València Basket
Jean Montero confirma que deixa el València Basket

No tot són bones notícies en el València Basket. Les celebracions que han tingut lloc este dijous al Roig Arena han deixat un regust amarg després de les declaracions del millor jugador de l'equip esta temporada i de les finals de la lliga.

Jean Montero ha anunciat que deixa el conjunt taronja. "Tot i que els nostres camins s'hagen de separar, València sempre estarà en el meu cor". Així ho ha dit durant la seua intervenció davant d'un pavelló que estava de gom a gom i que no havia parat de corejar-li que es quedara des del primer moment que ha fet aparició en l'escenari.

El dominicà, que està a punt de complir 23 anys, va arribar al conjunt taronja en juliol de 2024 i després de dos temporades ha aconseguit guanyar el títol de Supercopa i de Lliga, la segona de la història del conjunt taronja. A més, ha liderat l'equip fins a arribar a la final a quatre de l'Eurolliga, fase a què mai havia arribat l'equip.

També et pot interessar

stats