Últim dia per a votar per correu
Més de 95.000 valencians i valencianes han optat per aquesta modalitat de sufragi en els comicis del 26M.
Aquest divendres, a les 14:00 hores, acaba el termini per a depositar el vot per correu per a les eleccions municipals, autonòmiques i al Parlament Europeu que se celebren diumenge, 26 de maig.
La Junta Electoral Central va ampliar el termini de depòsit de vot per correu, que havia de finalitzar el 22 de maig, després d’un informe remés pel president de la Societat Estatal Correus i Telègrafs en què sol·licitava augmentar el termini.
Segons les dades de l'Oficina del Cens Electoral, un total de 95.246 persones de la Comunitat Valenciana han demanat aquesta modalitat de vot, la qual cosa suposa quasi la meitat de les sol·licituds que es van registrar en els comicis autonòmics i generals del passat 28 d'abril.
Pel que fa al vot per correu d'electors residents absents que viuen a l'estranger, el denominat vot Cera, també ha baixat a la Comunitat Valenciana respecte als comicis del 28 d'abril. Ha passat de registrar 12.142 sol·licituds de vot a 7.729.
Més llegit
-
El govern espanyol iniciarà el 16 de gener les obres per a recuperar tres platges del sud de Cullera desaparegudes per l'erosió
-
Castelló de Rugat repartix quatre milions del primer premi: “Els hem venut tots per finestreta, a particulars, a excursionistes..."
-
La jutgessa de la dana cita a declarar dos advocats de la Generalitat per les contradiccions sobre un possible confinament de la població
-
Trump busca fórmules per a comprar Groenlàndia, després de coquetejar amb una invasió armada
-
Detinguts un home i una dona acusats de fins a 14 robatoris en vivendes i establiments de Nàquera
-
Burgos-València i Betis-Elx en octaus de Copa del Rei