Les Alcubles i el Villar ajornen els actes del cap de setmana pel Covid-19 al segon municipi
L'Ajuntament del Villar confirma un brot amb huit positius per una banda, i un altre cas en un establiment.
Les Alcubles i el Villar, als Serrans, han suspés els actes culturals previstos per al cap de setmana per precaució, davant de la detecció d'afectats per coronavirus precisament al Villar. El seu ajuntament va informar ahir públicament que s'anul·laven "tots els actes que s'anaven a celebrar aquest cap de setmana, pel brot de Covid detectat" divendres. També ha clausurat "fins a nou avís" la piscina municipal, els parcs de la localitat i les pistes esportives. Aquest dissabte ha comunicat que hi ha huit afectats i, d'altra banda, un positiu en un establiment públic, que han tancat.
Mentrestant, també aquest dissabte l'Ajuntament de les Alcubles ha informat que s'ajornen tots els actes culturals "davant de l'existència de dos brots" al Villar. En les respectives comunicacions els dos ajuntaments demanen responsabilitat als ciutadans i que la població extreme les mesures de prevenció.
Més llegit
-
Koldo, a Ábalos: “Tinc dos mòbils de Santos de totes les barbaritats. El teu cas és un joc de xiquets comparat amb ell”
-
Llamps, pluja intensa, esclafits humits i granís sorprenen l'interior de la Comunitat Valenciana
-
Avís taronja i groc per tempestes i granís en bona part de la Comunitat Valenciana esta vesprada
-
Una alt càrrec d'Emergències confirma l'enviament de bombers a vigilar el Magre i el Poio (a Paiporta, Picanya i Torrent) a les 12:48 el dia de la dana
-
Catalá anuncia que la multinacional tecnològica Microsoft s'instal·larà a València
-
Troben a quatre metres de profunditat el cadàver de l’home de 35 anys desaparegut al Túria
Més vist
Més escoltat
-
16.06.2025 | Línia de fons
-
16.06.2025 | 90 minuts
-
16.06.2025 | “Tema d’actualitat” Festa, sarau, gresca, marxa: 'La Historia del Ocio nocturno en España'
-
17.06.2025 | Laura Sánchez, CEEI València
-
17.06.2025 | Amunt i avall | Quarta Part
-
16.06.2025 | “El fil d’Irene” Les dones prerafaelistes invisibilitzades, però no invisibles