Sanitat amplia l'atenció telefònica per a resoldre els dubtes de la comunitat educativa

La Conselleria preveu reforçar la dotació de personal del servei, de 115 a 200 a professionals per l'inici del curs escolar.

Una operadora del servei d'atenció telefònic sobre el coronavirus
Una operadora del servei d'atenció telefònic sobre el coronavirus / GVA Sanitat

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha ampliat el servei d'atenció telefònica del 900 300 555 sobre consultes per coronavirus amb motiu de l'inici del curs escolar. Ara, a més de les consultes sobre informació general, a través d'aquest telèfon es gestionaran els dubtes de la comunitat educativa sobre els protocols escolars.

Aquest servei està en marxa de dilluns a diumenge, de 8 a 20 hores. Fins a les 12 hores d'aquest dilluns, el telèfon d'atenció a la comunitat educativa ja havia registrat 330 telefonades.

Per a atendre el nou volum de consultes, la Conselleria preveu reforçar la dotació de personal, i passar dels 115 llocs actuals als 200 professionals. Aquests treballadors i treballadores han rebut formació específica sobre la patologia i els protocols establits per a la tornada a les aules. També pretén agilitzar la tramitació de les incidències, perquè el personal del servei telefònic les remeta directament al departament de salut corresponent.

El centre d'atenció telefònica és un servei complementari a la informació disponible en el portal específic de coronavirus habilitat en la pàgina web de la Conselleria de Sanitat http://coronavirus.san.gva.es/ca/inicio, així com en l'app GVA Coronavirus.

En aquests serveis, la població general té a la seua disposició tota la informació actualitzada de dades, protocols sanitaris, mesures de contenció i accés a la petició de cites mèdiques, a més de poder realitzar un autotest orientatiu sobre la seua simptomatologia completa i ser derivat, si fora necessari, a un centre sanitari.

També et pot interessar