La Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives ofereix els seus serveis de manera telemàtica

El programa Kumpania i les oficines Orienta s’han adaptat a l’actual situació de confinament.

La Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives ofereix els seus serveis de manera telemàtica
La Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives ofereix els seus serveis de manera telemàtica

La Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives ha adaptat els seus programes i oficines a les mesures de confinament implementades per a lluitar contra la Covid-19. Així, el programa Kumpania d'acompanyament i reforç educatiu als xiquets i xiquetes i adolescents gitanos, manté la comunicació continua amb totes les persones usuàries a través del telèfon o amb visites individuals.

L'objectiu és fer un seguiment dels estudis que haurà de continuar realitzant des de casa l’alumnat segons les instruccions que reben del professorat del seu centre educatiu.

En cas de detectar dificultats a l'hora de poder accedir de manera electrònica a les comunicacions del centre educatiu, des de Kumpania es facilitaran els recursos necessaris per a evitar la desigualtat que suposa la bretxa digital.

Així mateix, es mantindrà en tot moment la comunicació per telèfon, correu electrònic i, si fora necessari, de manera presencial amb el professorat i responsables dels centres educatius de les persones usuàries.

Orienta també continua en actiu

Les oficines d'Orienta, que ofereixen un servei d'assessorament i suport dirigit a aquelles persones que requerisquen una atenció específica vinculada amb la realitat LGTBI, continuen atenent de manera telefònica i presencial en aquells casos urgents.

També et pot interessar

stats