Una declaració d'amor que emociona les xarxes
"Si tornara a nàixer, m'agradaria trobar-la un altra vegada"
Són Amparín i Carlos. Ella va assistir al plató de Bona vesprada per a cuinar una olleta típica de Viver, quan de sobte el seu marit la va sorprendre en directe per a fer una declaració d'amor que no va deixar indiferent ningú. Fins i tot, Màxim va confessar sentir enveja de la relació: "No puc parlar", envaït per l'emoció.
Es coneixen des de que ella tenia 10 anys i Carlos encara recorda quan la veia eixir d'escola amb els "calcetinets blancs". Ell es va convertir en un dels primers transportistes europeus i ella l'acompanyava per tot arreu. Han portat el seu amor per Hongria, Àustria, Alemanya... Ara ell té 84 anys i reconeix que "ella ha sigut una dona que sempre ha estat per mi" i confessa que, ara més que mai, a la vellesa, "necessitem més el suport mutu per a comprendre'ns més, si fora possible".
Són una parella molt coneguda a Viver, a l'Alt Palància, i un exemple d'amor que ha revolucionat les xarxes socials. Reviu aquest moment del magazín d'À Punt en el següent vídeo:
Més llegit
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
L'alcalde d'Almussafes dimitix dels càrrecs en el PSPV-PSOE per les dos denúncies d'assetjament laboral i sexual
-
Pluges generals i molt fortes. AVÍS ROIG ACTIU
-
La resurrecció haurà d'esperar (2-1)
-
Els pescadors valencians podran treballar 143 dies en el 2026 en compte dels 9,7 que proposava inicialment Brussel·les
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
Més vist
Més escoltat
-
12.12.2025 | 90 minuts
-
12.12.2025 | Carlos Civera presenta '4 historias al piano: las baladas de Chopin'
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | Les notícies del migdia
-
12.12.2025 | ContrÀpunt
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo